1 april - vilket skämt!

Fy fan vilken dag!! Jag är helt slut!! For ner till fjärn vid typ 10-11. Eller var hur nöjd som helst, vaken längre än hon brukar och visade inga tecken på att hon var trött. Tillslut blev det lite gnöl och hon somnade rätt fort. Sov en halvtimme och sen åt hon. Tänkte Gud vad skönt då kommer hon vara nöjd och glad medans vi äter lunch. Icke!

Var världens suraste unge. Bara skrek vad jag än gjorde. Och söva henne tog en evighet!!! Fy fan vad grinfärdig jag var! Kunde inte ens sjunga för henne, för jag hade gråten i halsen.
Tillslut, efter många om och men och pissigt äckligt jävla dåligt humör (Var vråååååålhungrig!) så somnade hon. La ner henne efter ett tag för jag måsta äta, var fan svimfärdig. Men medans pannkakan gräddades hann hon vakna.. Suck! Så då skulle hon äta. Somnade om och jag sprang och slängde i mig pannkakor så fort jag kunde. Så fick hon äta lite till och då är hon ju världens goaste unge! Låg och pratade med mig medans hon åt :) 

Var väl nöjd ett tag sen blev det grin igen.. Då tog vi en snabbfika sen for vi hem!

När Ellen blev grinig där första gången höll jag på bli tokig tror jag! Ellen grinade, Mejja grinade, Nitro fick syn på Putte och satte fart efter han, disken skramlade. Kändes som på film när man står i mitten och allt bara snurrar runt en, och man vill bara slita av sig håret!

Jag höll i Putte när Nitro fick syn på han. Hoppade upp på mig så Putte sätter klorna i mig sen tar han sats för kung och fosterland och hoppar iväg! Ajajajajaaaaaaj!!

Nu är jag så trött! Eller är så bökig på nätterna nu.. Gnölar/grinar mest hela tiden.. Tror dock det är i sömnen, men det gör det ju inte mindre jobbigt :P

Kommentarer
Postat av: Simone

AAAAAAJJJJJJ!!!!!!! :s

2014-04-01 @ 17:29:06
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0