Hello goodbye

Innan jag fick barn hatade jag Hello Kitty, hatade! Tänkte aldrig någonsin köpa något med hello Kitty till mitt barn, aldrig! Men nu älskar jag den lilla katten ;) Tycker det är supergulligt! 
Ellen fick ju en body med Kitty på av sin faster, och jag längtar tills hon växer i den!! Kollade på den idag när jag skulle klä på Ellen och tänkte att hon kanske kan ha den nu? Men nä den är lite stor fortfarande :) Är 68 på den och bodyn hon hade idag var det 50/56 på :P Dock är den stor i storleken. Men hon kan fortfarande ha 56 i vissa bodysar. 
Rensade ut dom kläderna hon växt ur idag och det blev en Ikeakasse full :) Så den ska tillbaka till snälla moster som lånat ut :)



Disney därimot, som jag älskade, är jag lite less på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0