Nytt rum!

Igår när jag städade hittade jag ett äckligt kryp. Ser ut som en liten spindel med krabbklor. Dom är skiiiiiitsmå, alltså nån millimeter, men äcklig för det!
Då fick jag panik och ville möbelera om i sovrummet! (Har jag iofs velat länge!) Vi hade nämligen sängen mot fönstret och jag tänker; fönster+kryp=sant! Och jag vill inte ha dom i sängen!!

Sagt och gjort! Började flytta möblerna och jag var klar på 10 min! :) Dock ska teven flyttas till över byrån och krokarna med morronrockarna ska också byta plats. Men teven måste jag ha hjälp med.
Men det blev iaf mycke bättre! Som ett helt nytt rum! När jag gick och la mig på kvällen kändes det som man sov över hos nån :P


Jag ska köpa en ny (vit!!) säng inom en snar framtid! Sen ska vi även få ärva andra sängbord! Tänkte även sätta handtag på byrån för att göra den lite finare :) En hylla ovanför sängen ska också upp. Har två nere i källarn som ska målas vita. Längtar! Har ju fortfarande massa prydnadsgrejer som ligger i flyttlådor!


Igår ville inte Ellen ha gröt igen! Suck.. Jag vet inte om det är för att hon kanske inte är hungrig?? Aja. Hon fick ett bad sedan gjorde jag ersättning och det gick hem!! Iaf en liten stund! Så fort jag hävde flaskan i munnen på henne vart hon tokig och bara sög! Haha :) Höll i flaskan med händerna gjorde hon också och vart sur när man tog bort den. Men hon åt inte mycket.. Tutten är nog ändå bäst! Men skönt att veta att hon inte vägrar flaskan iaf :)
Sen har jag lagt undan babynestet nu. Hon är alldeles för stor, fötterna sticker utanför :P Men det gick bra det å! Sov som mest 2,5 timme i rad i natt! Går åt rätt håll ;)



Kommentarer
Postat av: Denise

Har också hittat såna kryp här hemma. Dom heter klokrypare tror jag. Äter små insekter och kvalster. Så det är ju bra på ett sätt :) Men dom är jätteäcklig!

Svar: Ja jag vet! Skitsnuskiga! Har aldrig sett sånna förns förra året då vi flyttade hit. Bläää hatar alla sorters kryp :P
Nathalie

2014-04-24 @ 09:35:05
URL: http://denisea.webblogg.se
Postat av: Denise

Fint rum btw! ;D

Svar: Tack :)
Nathalie

2014-04-24 @ 09:35:30
URL: http://denisea.webblogg.se
Postat av: Therese

Det blev ju jättebra i rummet! Som vi sagt hela tiden! ;)
Hon kanske blir ett vällingbarn istället hon då! :)

Svar: Ja det tycker jag med!! :) Ja fast hon gillade ju gröten en gång! Haha :) Men kan ju vara mysigare att få en flaska välling på kvällen ist :) Fruktpuréer verkar hon gilla iaf :)
Nathalie

2014-04-24 @ 14:55:52
URL: http://Theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Fint! Älskar det där överkastet (du gjort va?) också :):)

Svar: Nä det där är köpt! :) jag hade ett jag gjort själv förut :)
Nathalie

2014-04-25 @ 12:14:37
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Simone

Aha :) Fint iaf! ;)

2014-04-25 @ 19:04:56
URL: http://Simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0