Sjuk

Ellen har varit extremt grinig idag och vill typ bara sova. Hon kändes varm så jag kollade tempen och den visade 38,7. Lillstumpan! Sjuk för första gången. Inte konstigt att hon är grinig och bara vill vara vaken i Max 30 min. 
Hon snarkar också vilket hon inte brukar, så hon är väl lite snorig/slemmig. För när hon grinar sätter hon i halsen och är nära att spy! Så har det ju blivit förr också men då har hon verkligen skrikit sig blå först. Det gör hon inte nu, nu är det mer gnällgrin. 



Hoppas det inte blir värre bara!


Kommentarer
Postat av: Simone

Å nej :/ Är det någon vårförkylning som går tro..

Svar: Ja säkert :/ Febern var iaf borta imorse :)
Nathalie

2014-04-06 @ 17:58:57
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Linda Rålund

Barn under 6 månader och har 39 grader så ska man kontakta vårdcentral/BVC då så små inte ska ha hög feber!Amma ofta så hon inte blir uttorkad!Hoppas hon blir bättre fort och att febern håller sig under 39 grader!
Vad är det hon har runt halsen?!😄

Svar: Ja jag läste det. Gick upp till 39 igårkväll men imorse var den borta! Men nu har hon 38,5 :/
Det är en dreggelskarf :) ser mer ut som en krage på bilden :P
Nathalie

2014-04-07 @ 14:36:54
Postat av: Linda

Den såg tjock ut därför jag undrade men nu när du säger det så ser jag ju att det är en sån,haha😄tur att hon är bättre nu ialf.Förresten,du är inte intresserad av en växasäng(gammal)såg att Therese hade taggat dig förut men hörde inget,tänkte om du missat bilden/taggningen?!

Svar: Just nu är jag inte intresserad tyvärr, har massa annat som måste köpas just nu :/ men tack ändå!!:)
Nathalie

2014-04-08 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0