Please lord!!!

Första natten Ellen sov i eget rum gick skapligt. Hon vaknade preciiis när jag la mig i sängen för att sova. Fick henne att somna om, gick och la mig igen och precis när huvet landar på kudden vaknar hon igen. Suck! Så jag tog kudde och täcke med mig och la mig i hennes rum ist. Bestämde mig även för att nu är det slutammat på natten! Dags att vänja av! 
Hon vaknade ju flera gånger och grinade, men inte så länge. Några minuter. Och sista luren var 3 timmar!! Skööönt! Halv sex fick hon komma till mig och amma och slumra en timme till :)

I natt däremot! Zzzzzzz! Hon har inte grinat så länge eller mycket. Men ist var det fler uppvak. Det sägs ju att det tar tre nätter för att det ska bli bättre. Så en natt kvar till halleluljamoment då!??!!?? ;)

Igår var i i fjärn hela dagen! Busade med gomejjsan, som även bjöd på kramar. Det har hon varit snål med på sistone, iaf till mig ;) Mysunge! Och när vi for fick både jag och Ellen en puss, på mun. 
Kändes inte lika bra på kvällen när Therese säger att Mejja fått magsjuka!! Jag vill verkligen inte!! Jag orkar inte! Är trött nog som det är! Buuhuuu! Fast hellre jag än Ellen!! 
Men att ta hand om en bebis samtidigt som man har magsjuka är nog ingen hit! Inbillar mig att jag mår illa, eller så gör jag det?! Snälla Gud låt mig slippa!!

Huvudvärk från helvetet vaknade jag upp med iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0