Scary dog!

När man är ensam hemma med unge och hund och hunden går in i Ellens rum och kommer ut och skäller mot mörkret,  Och sen när jag ska gå och titta vågar han knappt gå in dit. Ja, då blir man rädd! Uhuhuuu! Jag är såå mörkrädd och det gjorde det inte bättre! Tror ni jag var nå nojig när jag skulle stänga fönstret där inne? Nu ligger han och tittar sig oroligt omkring hela tiden! Mahh sluta! Han lyssnar väl kanske bara ifall husse kommer hem snart ;) Han är nog som jag och kan inte sova ordentligt förens han kommer hem. Såfort han hör han ute på grusvägen, eller om han åker bil och smäller igen bildörren, så flyger Nitro upp springer till dörren och börjar gnyla tills han kommer in. Hunden är människans bästa vän, och Pär är Nitros bästa vän! :)
Men mig skrämmer han livet ur!

Hahahahaha!! Så jävla ful! Älskar när hans kinder fastnar i tänderna, ser så jäkla rolig ut! Haha! Lillbubben!

Nu ska jag bara vänta på att han somnar. Så jag kan gå och lägga mig. Han väcker ju Ellen annars om jag går in nu. Han blir ju helt galen (galnare) på kvällen. Hoppar på en och ska jucka! Samtidigt som han låter som en brunstig Björn. Och puttar man bort han så står han och gnäller. Struntar man då i han börjar han skälla tillslut. Inte nog med att man har en krävande unge, man har en krävande hund också. :P Längtar tills han blir gammal och grå och inte orkar göra nått! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0