Göra om!

Min syster ska ju renovera köket nu och jag blir såååå avis!! Vill också göra om :)

Jag vill måla köksluckorna vita och byta handtag, slipa och betsa bänkskivan mörkare, köpa nya köksstolar, nytt tvrumsbord, ny tv-bänk, ny ljusgrå soffa (är ju dock inte så praktiskt med både hund och barn), byta golv här så det är samma golv i hela rummet. 

Listan kan göras lång! Pär håller ju på göra om på nedervåningen nu. Kommer bli som ett andra tv-rum ungefär. 

Men köket är det jag mest vill fixa! Tror det skulle göra mycket för vårat lilla kök.  Nu tycker jag det bara är plottrigt och rörigt! Det ska jag fan fixa inom en snar framtid ;)

Idag har jag dammsugat och rollat soffan fri från hundhår iaf! Fy fan i helvete vad jag hatar detta jävla hundhår!! Hoppas verkligen det är valppälsen och att det inte är såhär varje gång vinterpälsen ska av.. Så jävla äckligt. Jobbigt om inte annat! Ska ta med Nitro ut i hundgårn nu och kamma av han lite hår, bara Ellen somnar!



Kommentarer
Postat av: Sara

Kör på Mejjas förslag - ett rosa och lila kök. "min mamma och pappa ska köpa det" :)

Svar: Hahaha hon är för go! :)
Nathalie

2014-02-17 @ 18:41:53
URL: http://sarafernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0