3 månader

Idag blir våran lilla tjej 3 månader. Det firade hon genom att göra mamman lite orolig. Hon åt nämligen ingenting mellan 6 och 12 idag(!!). Sen sov hon mellan 8 och 12 med ett undantag för gallskrik som inte gick att trösta. Kanske det blev nått från sprutan?
Nu är hon som vanligt igen iaf :) Märkte att hon blev trött nu så jag vaggade och sjöng lite för henne. Nada! Kollade sig bara omkring och bökade. Hävde på ljudet av vågor och hon slocknade direkt! :D Undra om hon kommer kunna hålla sig vaken på stranden i sommar? ;)

Annars så märker man mer och mer saker hon kan. Att hon utvecklas! 
Hon har börjat upptäcka händerna, vill gärna känna på saker och slår till grejer som hänger över henne :) 
Hon "pratar" inte mycket men har börjat lite smått, "Ooo!" Låter det då :)
Flinar mest hela tiden när man pratar med henne.
Verkar tycka Nitro är en rolig prick! Förut har hon knappt kollat på han, som att hon inte sett han. Nu sträcker hon ut handen och vill känna på han ser det ut som ;)
Har blivit riktigt stark i nacken. Dock hatar hon att ligga på mage och träna den. Roligare att sitta i knät eller i famnen och kolla runt :)
Sover bäst på mammas bröst! 
Tuggar på allt! Tror nästan tänderna är påväg ändå. Visade tandköttet på BVC och hon sa att "ja dom kanske är påväg fram!!". Vi får väl se :)
Tycker hon själv är en riktig pudding! Flinar stort när hon ser sig själv i spegeln.
Hon väger 6020 g och är 61,5 cm lång. 


Lilla gumman! Idag blir du tre hela månader. Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, mitt hjärta!! Puss!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ojojoj så söt hon är!! :) Vilken liten mini-Nathalie hon börjar bli :)

Svar: Haha jasså! Jag kan inte de det ;) men att hon är söt håller jag med om ;)
Nathalie

2014-03-15 @ 14:37:35
URL: http://denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0