Efterlysning!

Jag hade en favvokrydda. Tacokrydda. Den var i en sån glas"burk" som vanliga kryddor är i. Men med rött lock. Den var såååå god att ha på varma mackor tex. Men sen den tog slut (säkert köpt för fleeeera år sedan) hittar jag ingen ny?!?! Varken bland kryddorna eller vid tacosakerna, varken här i Gnarp eller på maxi i Birsta. Help! Finns den inte längre eller vad? Har nån sett sån eller vet vad jag menar, och vet var den finns? Hojta till isf!

Mvh/ en som inte tycker varma mackor är lika gott längre.


Jaja! Nu är det sångdags för Ellen. Enligt mig iaf. Hon kan vara vaken hur länge som helst känns det som. Har iaf skjutit på tiden en halvtimme/timme nu. för hon somnar inte förrens tidigast åtta ändå.

När hon somnat ska jag rensa bort vinterkläder/skor i hallen. Sen ska nog Ellens ytterkläder få flytta ner dit med. Hon har ju dom på sina krokar i sitt rum nu :) Men nu när hon går litegrann, och mycket med gåvagnen ute så blir det inte så fräscht att ha skorna där. Då får ytterkläderna flytta ner också :)

Sitter och kollar när pappa snickrar :) I galonbyxor efter mig och Therese! Hon har även ett par skor efter oss. Hon får ärva saker även fast hon är enda barnet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0