Fröken liten

Provade shorts som Ellen hade förra sommaren. Och tro på fan att hon fortfarande kan ha dom!? Ett par i 74 satt perfa och 2 par i strl 68 var fortfarande stor i midjan?? :P
Känns som shortsen jag köpt till årets sommar, i strl 92 kommer bli alldeles för stora. 
Men bra ändå att hon kan använda dom andra i år igen :) Jag gillar dom.

Även denna jacka/tröja är i 68. Liiiite kort kanske men inte så liten som jag trott. 

Sen hade hon en onepice i 62/68 häromdagen(!!). (Hon fick den av sin moster förra julen, då hon var nyfödd.) Dock var det nog sista gången hon använde den då. Längden i benen och armarna var bra, men själva "kroppen" var lite kort.
Då kanske hon fortfarande kan ha en dress sen förra sommarn också. Som jag äääälskar. Den är i 68, men den är från polarn o pyret och jag tycker dom är stor i storlek? 
Jaja! :)

Hon har alla möjliga storlekar våran lilla tjej :)

Kommentarer
Postat av: Nette

Är så konstigt det där med storlekar! Har ingen aning hur lång Ines är, för var evigheter sedan vi var på BVC, men tror hon är lång.. Korta ben och längre rygg :) Kan ha 80 på vissa byxor än, men ibland 92 på överdelar.. Ibland, i alla fall då man köpt vissa grejer från HM, så känns 92-tröjorna små :O Köpte en jacka från Zara som jag tänkte att hon kunde ha att växa i, men den var precis i storlek .. Skitsvårt att handla kläder nu. :) Men finns så mycket fint, så svårt att låta bli. man vill ju köpa kläder som de har att växa i, men inte som de drunknar i ju :D

2015-04-15 @ 20:11:06
URL: http://netteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0