Nytt till stumpan.

Igår köpte jag ett bord åt Ellen :) Litet och behändigt till Ellens lilla rum. 
Köpte dock inga stolar till. Får nog köpa en till stol iaf. För ena är lite väl stor för bordet. Dessutom ska den stolen vara nattduksbord :) 

Nu vill jag bara slipa och måla hennes växa säng så rummet blir lite finare :) Ska nämligen byta säng nu tänkte jag. Är så bökigt att natta henne i spjälsängen då hon vill vara nära och mysa när hon ska sova. 

Sen ska mamma/Momma sy ett lektält åt henne. Ett indiantält! :D Kommer bli så fint!! Har länge tänkt köpa ett lektält men inte hittat något jag fastnat för. Så detta kommer bli perfekt!

Skötbordet ska jag flytta in till vårat sovrum (eller ta bort helt?? Har inte bestämt mig än) då lektältet är klart. Då ska bordet och stolarna stå där skötbordet är :) ...tror jag. Passade ju ganska bra där också. Bra att det döljer det fula elementet :P

Självklart ska vi inviga bordet med fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0