Plötsligt händer det!

Som jag väntat! I drygt 4 månader har jag väntat och väntat.. Idag var dagen. Idag knäckte Ellen koden!! Hon har lärt sig gå!! :D

Av en ren slump lät vi henne vara vaken mycket längre idag. Hon var så pigg och glad och på bra humör. Strax efter åtta bytte vi till pyjamas och jag gick och gjorde välling. Så hör jag Pär i bakgrunden "kan du stå?" .... "Kolla..!" Då tog hon några steg, satte sig på huk, och tog några steg till. Och så har hon fortsatt sen dess :D Det var inte att hon gick och höll i nått och sen släppte taget, utan hon kröp runt ställde sig upp mitt på golvet och började gå! :) Min lilla tjej som blir så stor :') Nu alldeles innan jag la henne så gick hon jättemånga steg i sträck! Är nog inte långt borta innan hon springer :)

In action ;)


En annan grej hon börjat med är att hon ska hålla hand när hon ska sova. Hon tar tag i min/pärs hand och trycker den mot bröstet och lägger sig ner, så hon ligger på handen liksom. Så jäkla gulligt! Dör! Som hon gör med snuttisen liksom :)

Åhh min älskade gounge vad jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt Ellen! :D

2015-04-06 @ 10:57:51
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0