Sjukling

I natt har Ellen varit väldigt ledsen och stekhet. 38 grader i feber.
I morse var hon inte alls pigg, ville inte ha nån välling och klistrade sig runt halsen på mig. Men jag åkte och jobbade ändå (med gråten i halsen kan jag tillägga), jobbade ju bara 4 timmar så det gick bra.

Direkt jag kom hem slocknade hon i min famn och sov i typ 2,5 - 3 timmar. Vaknade en kort stund för att kolla tempen, 39,2! Och en flaska välling gick ner.. För att bara komma upp 2 minuter senare. Sova igen.. Sen vaknade hon pigg. Åt lite korv och majs och nu sitter hon i badet och är sitt vanliga glada jag :) Hoppas det fortsätter såhär! Att hon bara blir bättre. För nu verkar hon inte alls må dåligt. Lite snorig och nysig men annars så :)

Men det finns nog ingen annan situation jag känner mig så hjälplös och liten i som när Ellen är sjuk. Stackars mammas lilla hjärta ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0