Kvalité

Köpte ju ett par gummistövlar från Ica maxi till Ellen förut nångång. Men nu har dom börjat spricka. Så det var dags för ett par nya. 

Gick på din sko och kollade, 199kr. Hm billigt! Tänkte jag. Men så gick jag och kollade på polarn o pyret. Tänkte att kanske, kanske kan dom ha rea? För det är ju bättre kvalité på dom. Men ingen rea. Dock kostade dom 249kr. 50 spänn mer än dom på din sko. Värt! Så dom fick åka med hem. Nu ska vi bara se ifall jag fick med mig rätt storlek hem. 
Känner mig rätt nöjd med det köpet :)



Annars känner jag mig sååå glad idag! Började trött som en zombie men med glada nyheter kan vilket humör som helst botas! Livet rullar på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0