Skåne, baby!

Har inte skrivit nått om en vi var i Skåne heller, kom jag på. 
Började med en tågresa from hell. Eller ja, det är väl att överdriva. Men jobbig iaf. 
Jag är tydligen jävligt åksjuk. Var väldigt lättad när vi efter 9 timmars resande var framme.

Sen hade vi en riktigt bra helg! Strålande sol och värme på stranden. Lyx att kunna ligga och steka utan att springa efter barn! :) 
Uteservering, vin, utgång, sovmorgon, Köpenhamn. 
Ja det var en bra helg! :)






Att knäppa kort blev lite bortglömt, så det vart inte så många. 
Sista bilden dock! Frozen youghurt! Första gången jag provade och mmmmmmmm!! Så gott!

Tack min fina vän för en riktigt kanonhelg! 😊❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0