Som hittat!

Just nu har jag lagt ett bud på en tripp trapp-stol på fejjan. Blev taggad (tacktacktack! Det är bra man slipper leta själv ;P) i en annons där dom sålde en stol i bra skick för 400kr. Eller ja, bud från 400.
Velmomman satt hur länge som helst och velade ifall man skulle köpa den, eller lägga på 200kr och få en ny hauck alpha. Men efter lite för/emot och snokande på fler bilder (white washed verkar inte vara så vit som den ser ut på bilderna) så vägde tripptrappen över.

Nu håller jag tummarna på att jag vinner budet :) Går ut i morgon kl.21. 

Om jag vinner den funderar jag på om jag ska betsa den vit ist för att måla? Känns som att det håller bättre än färg? Även om jag skulle vilja ha den täckande vit. Jaja.. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0