What to do?

Tänkte unna mig en färgning av håret i höst, hos frissan alltså. Nu när jag färgat hemma är det som att det inte tar nått på vissa delar av håret. Så det blir bara fläckigt och fult. 

Jag funderar på att göra en ombre. Från mörkt till ljust. Men jag vet inte hur ljust. För jag vill ha mööööörk brun i hårbotten, så mörkt som jag brukar. Samtidigt som jag skulle vilja ha det lite mörk blondt i topparna. Men jag tror jag har för kort hår för det. Vill liksom inte att det ska bli en skarp övergång mellan färgerna.. Och jag vill absolut inte ha röda toner som det ser ut som det bli ifall man går från väldigt mörk till ljust. Jaa jag vet inte!



Typ nått sånt här?

Eller så färgar jag bara hela håret en färg?? Vad tycker ni?

För övrigt vill jag bara att mitt hår ska växa uuuut! Vantrivs så förbannat i denna längd nu. Känner mig jämt ful i håret. Nu ska det sparas ut. Ska inte klippa kort igen.... Inte på ett bra tag iaf! 

Kommentarer
Postat av: Therese

ja kör på ombre, fråga frissan vad hon tycker. jo kort tycker jag du ska ha, kanske lite mindre uppklippt bara då? :)

Svar: Nä nu vill jag spara ut! :P Kommer väl klippa av det sen igen när jag lessnat ;)
Nathalie

2015-08-08 @ 21:20:33
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0