Ellens rum

För någon dag sedan sydde jag och mamma ett lektält till Ellen, ett indiantält! :) Är såå nöjd! Ska dock sätta dit några pinnar längst ner, som en ram liksom. Nu far den åt alla håll när hon leker där inne. 

Jag fick så lov att möblera om lite i hennes rum för att få plats med det. Det vart lite större än jag trott! Men det blev ju ganska bra tillslut! :) Får inte till det bättre än såhär iaf. Går inte att göra så mycket då rummet är så litet, och det är en fastbyggd garderob på ena väggen. 



Köpte även en hylla på Ikea i veckan. Det blev så tomt på väggen när jag tog bort skötbordet. Dock vill jag ha en till likadan ovanför. Dom hade så där på Ikea och det var så fint. Men jag blev snål. :P Får köpa en till sen. Hon har inte så mycket grejer att ha där än ändå :)

Indianhörnan! ;D Hästen (som hon fick av morbror Patrik i födelsedagspresent) passade riktigt bra ihop med tältet! :)


Åsså blev bordet ett skrivbord ist. Hon har ju ändå bara en stol så :) Lampan tror jag dock att jag ska ta bort. Hade ju den vid skötbordet förut. 
Fast den är mysig att ha på vinterhalvåret då det blir mörkt tidigt. Taklampan blir det så konstigt ljus av, och fönsterlampan lyser så svagt. Hmm får se hur jag gör :)
Skulle även vilja ha en enfärgad matta under bordet. Blir mindre plottrigt då. Har sett en liten rosa ryamatta på Ikea, får se om jag slår till på den :)


Om ni undrar varför golvet är helt fläckigt är det för att det är blött. Har precis torkat golven :) Hundarna är i hundgårn och Ellen sover så bäst man passar på! ;)
Och om ni undrar varför bilderna är helt suddiga så har jag inget svar. Dom ser inte ut så innan jag laddar upp dom här :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0