Där kom domen..

Förkylningsastma! Ellen har förkylningsastma!! 
Jag är helt ställd och på gränsen till gråt hela tiden. Kan bero på besöket på vc. 
Läkaren lyssnade på hennes andning och sa att det lät som förkylningsastma. Sen blev det provtagning och medicin. Fy fan! Att se ens barn skrika och grina i panik är det värsta som finns. Bland annat så skulle hon andas in något genom en mask. Det var inte kul, kändes som man plågade henne.
Efter allt stog det klart att det var förkylningsastma.  

Och jag blir alltid helt nollställd när jag är där. Kommer alltid på efteråt vad jag vill fråga. Jag har ingen aning om vad det innebär att ha detta? Är det farligt? Vad kan hända? 
Vi ska tilllbaka på onsdag för koll, så ska fråga då. Men vet ni något om detta så berätta gärna.

Och jag kan inte låta bli att tänka ifall det är mitt fel?! Finns det nått jag hade kunnat göra för att förhindra att hon skulle få det här. Eller är det nått jag gjort? Tusen tankar och jag vet inga svar.

Min älskade fina underbara unge, om jag bara kunde byta med dig! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0