......idag.

I natt vaknade Ellen och hostade och spydde. Slem såklart! Detta jävla slem!!! Stackarn! 
Sen vaknade hon i morse med feber. Var väl på rätt bra humör med tanke på febern och hostan. Men sen hade hon sovit i mammas famn så gott som hela dagen. Var inte alls pigg när jag hämtade henne. Hon har inte ätit just nånting heller, välling bara.

Usch jag hatar att se henne såhär. Är på gränsen att börja grina själv hela tiden. Min älskade lilla unge! 
Hon fick iaf mer alvedon när vi kommit hem, och så fick hon i sig lite välling. Efter det blev hon lite piggare. Men det varade i typ 10 min. Så då fick hon lägga sig och sova tidigt idag. Redan halv sju somnade hon.
Jag känner mig så hjälplös! Det känns som att hon tror att hon tänker "mamma hjälp mig! Varför tar du inte bort det onda?" Usch och fy för sjukdomar på så små barn. 

Jag är iaf helt slut nu! Har jobbat sen 7.30. Och fuuuuullt med folk idag. Svetten flödade och man sprang fram och tillbaka heeeela tiden. 

Köpte iaf en jeansjacka till Ellen idag. Kunde inte låta bli! Så jävla söt!! Även 2-pack leggings fick följa med. Älskar dom vita! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0