Melodifestivalen

Har precis kollat på melodifestivalen. Lite senare än alla andra, då Ellen var piggelin och ville inte somna förren efter åtta ;) Tur det finns en SVT-playapp!

Jag höll på Måns och Linus. Måns mest för jag tycker han har ett bra nummer, framträdande. Lite annorlunda :) Låten var ju också bra såklart.
Linus låt gillade jag! Hatade han sist han var med. Hatade! "Kära bröder" usch spyr! Men i år var han bra! Gillade liksom att han är "den där" killen som är rakad, har piercingar och massa tatueringar. Ja fördomar ni vet. Men ändå ser han ut att vara som en hundvalp! Haha. Genomsnäll typ. Plus att jag gillade låten, och hans lite hesa röst.

Men nu i slutet när det stog mellan Måns och Jon-Henrik, fy faan! Nog för att Jon-Henrik hade ett bra nummer, men inte i Eurovision! Tyvärr, det hade aldrig gått vägen. Höll tummarna sååå hårt för Måns då! Haha!

Även i slutet 
-"du kommer tävla i den andra semifinalen, den 21 maj" 
-"Då kan inte jag!"
Hahahahaha! 😂😂

Nu får vi se hur det går. Tror antingen vi kommer ligga i topp eller i botten. Antingen eller. Hoppas på toppen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0