Trött

Jag vet inte vad det är med mig, men dom senaste veckorna har jag varit så olidligt trött!! Så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna när jag kör bil påväg hem från jobbet. Och på nätterna sover jag som en stock från kväll till morron. Orkeslös är bara förbnamnet. Orkar inte göra nånting, allt känns skitjobbigt att göra. 
Humöret hänger ju ihop med sömnen tycker jag, så det är ju som det är. Skitdåligt alltså! Har inget tålamod!!

Nä nu ska jag ladda batterierna i helgen då jag är leeeediiiig!! Hoppas verkligen på sol så batterierna blir extra laddade. Men vi börjar med thaimat till middag idag, det blir fin fint dä. 



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Preciiiiiiiis så känner jag också. Trött och omotiverad hela dagarna. Vill bara sova och sova och sova. Sa för nån dag sedan att om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var gravid.

Svar: Hahaha så tänkte jag också! Tur att så inte är fallet, hade aldrig orkat med en graviditet nu! Inte en bebis heller för den delen 😂 :P
Nathalie

2015-05-08 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0