Tröttheten

Ellen är inne i en period då hon vaknar otröstlig på nätterna. Jag kan inte ens röra henne, då blir det ännu värre! 
Det plus jobb gör att träningen känns sååå jobbig just nu. Jag vill ju träna, och jag tycker det är kul. Men innan man åker dit är jag inte pepp för fem öre.


Jag fattar inte hur föräldrar (mest dom iaf!) får tiden att räcka till? Hur får man plats i vardagen att göra allt man vill? Umgås med familjen, hälsa på resten av familjen/vänner, städa/tvätta, träna, jobba, handla, renovera?!
Jag är heeeeelt slut just nu. Då har jag bara jobbat 3 dar.. Men när man kommer hem är det alltid nått som ska göras. Leka med Ellen (ja det gör jag ju gärna såklart! Men det blir ju inte att man kommer hem och slappnar av.), diska, laga mat osv osv. 
Men nu jobbar jag bara 2 kortdagar sen är jag ledig i fyra hela dagar!! :D Ska bli så skönt!!

Min fina Ellen! ❤️

Kommentarer
Postat av: Terese M

Ja, du det har jag också undrat över och kommit fram till att de flesta verkar känna likadant! ;)
Sen handlar det väll om att vi är olika, vi har olika behov och prioriterar olika.
Tyvärr prioriterar jag alldeles för mycket tid på att städa och tvätta. Jag älskar att ha ordning och rent, men med ett litet barn så tar det verkligen upp alldeles för mycket tid. Vill bli botad.
Med vänlig hälsning. pedanten for Life.

2015-05-19 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0