Min gogumma!

Ellen blir så stor och pratar så mycket!
Pim heter nu (mer än Mimmi) Pinnen! Haha. Vi kallar han för Pimmen ibland. Så hon har väl snappat upp det. Och Nitro är Nito. Låter så gulligt. :)

Sen kommer hon säger "hej gomman!" Eller "hej ännen!" Gumman och vännen alltså. Vill bara pussa ihjäl mig när hon säger så till en ❤️ 


Igår när vi var på Ica såg 2 av hennes kompisar henne från dagis. "Ellen!! Elleeeen!" Så jag sa "nu är det nån som känner igen dig Ellen." Då tittade hon dit och skiner upp "Heeeeej!!!" Alltså jag dör! Sen sprang hon dit och dom stog och prata med varandra genom staketet. Älskade ungar! Så kul att hon verkligen har två kompisar hon umgås med mest på dagis. Undra vad den där trion kommer hitta på om sisådär 15 år ;) haha.

Halloweenfin tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0