Värsta drömmen!

I natt drömde jag en sån hemsk dröm.
Det börjar med att jag vaknar upp nån annanstans än hemma. I drömmen var det Q8, fast det var ett riktigt hus.
Klockan är 7 och kommer på att Pär har åkt på jobbet 5.30. Ellen är alltså hemma själv.
Då fick jag cykla(!!) hem snabbt som blixten. När jag kom hem stog det massa cyklar utanför, garagerdörrarna var upp riven, grejer överallt! Nej vi har blivit rånad!!! "ELLEN!!!" Springer in, där är ALLT utrivet. Verkligen allt ligger på golvet. Springer in till Ellen där också allt är på golvet, men det är mörkt! Tänder lampan och där ligger hon och sover. Herrefuckingguuud vilken skön känsla att veta att hon mådde bra!

Ringer till Pär i panik och säger att vi blivit rånad. Men han tror jag skämtar, överdriver. Han var ju nyss hemma liksom.. Då hör jag något nere i källarn "jag tror dom är kvar!!.....jag måste ringa polisen!"
Då hör jag hur nån är påväg upp för källartrappen, jag står i vardagsrummet. Springer in till vårat sovrum där det finns nyckel till alla innedörrar. Kutar vidare in till Ellens rum där hon fortfarande ligger och sover. Försöker låsa dörren, men ni vet ju hur drömmar är. Själva låsgrejen är alldeles mjuk så den håller inte dörrn låst alls! Får ställa massa saker för dörren ist. Jag tänker att dom kanske inte kommer upp igen då dom redan varit där och rensat. 
Och precis när jag ska ringa polisen vaknar jag.

Jag hatar det! Jag vill ju veta hur allt slutade :P Men fy fan vad hemsk den var. Speciellt att komma hem och se att vi blivit rånad och veta att Ellen varit där helt ensam 😭 Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0