Love life

Guud vika fantastiska dagar vi haft! Började i onsdags med en kortdag på jobbet, till 12. Åkte och hämtade Ellen på dagis, sen ner till fjärn för att gratta momman som fyllde år :) Där blev det utelek med kusinerna i det fina vädret.

Majken och Ellen. 1 år mellan dom men nästan lika stora ändå :) ❤️






På torsdan och fredan var både jag och Pär ledig. Vi har varit ute så gott som hela dagarna. Teven har aldrig varit på så lite som dessa dar! Haha. Jag och Ellen åkte till Mia och Livia på torsdan en sväng och lekte :) Sen blev det grillat till middag både torsdag och fredan. Satt på balkongen länge och myste efteråt. Tog även en cykeltur hela familjen, hundar och allt :D
På fredan åkte vi till Birsta en snabbis på förmiddan. Handlade lite blommor som jag planterade när vi kom hem. 
Hann även ner till fjärn för att fika på bruksgårn.




Det blev så mysigt med blommor på trappen :)


Men det vi gjorde mest dessa lediga dagar var nog att gunga! Ellen älskar det och gungar så högt! Gungar långt in på kvällarna och tjuter av skratt ibland! Synd att man inte kan lägga upp videos här. 

I helgen har jag jobbat. Känns sådär.. Speciellt eftersom nästa helg, då jag är ledig, ska det bli 9 grader och regn. Suck.. Jaja! Har iaf hunnit med lite mys i finvädret före/efter jobb :) 
Har haft så bra dagar! Älskar detta väder, är så mycket roligare att vara ute och finns det nått bättre än att se sitt barn glad? ❤️❤️❤️ Man märker att Ellen också tycker det är kul. Hon älskar att vara ute. Lycka! Är allt jag känner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0