Helgen!

Denna helg har faktiskt varit riktigt trevlig! :)
I fredags for jag och Pär till hans stuga, han skulle gräva lite. Han skulle göra en liten strand vid stugan,
och det blev bra :) Sedan hade han köpt en ny båtmotor som vi skulle prova. Tog ett tag innan den kom igång men sedan åkte vi en sväng :) Kändes som jag flög eftersom båten nästan stog rakt upp,
motorn var lite för stor för den båten :) Sedan åkte vi hem och åt chips och dipp!  Trevlig kväll!
I Lördags började kvällen här hemma hos Pär med lite dricka ;) Sedan begav vi oss vidare till Loffe, där Therese, Andreas och Jimmie också var. Dom bjöd på goda shots, innehållande kaffe o grädde bl.a. Och som man absolut måsta dricka med tummen och lillfingret :D haha.. Jo, sedan kom Amanda hem från jobbet. Då gick jag, Pär och hon hem till Pär och hämtade alkohol åt Mandis ;) Sedan lunkade vi vidare till Marcus där själva partyt skulle äga rum. På vägen dit mötte vi upp Simone också..
När klockan började bli sent så begav sig alla hem. Och det vart bara jag, Pär, Marcus och Andreas kvar.
Jag höll på somna i soffan, trött som bara den. Så Marcus skulle skjutsa hem oss. Men då kom nån på att vi skulle hälsa på Sune :P (som ska skicka blommor när jag och Pär gifter oss! haha ) Så då åkte vi dit.. Han plockade fram dragspelet och Pär och Andreas plockade fram sina sångröster :) Det var ganska roligt. Jaja.. Sedan kl. 5 på morron kom vi hem och hoppade i säng. Tror jag somnade på engång jag stängde ögonen.

One week to go..

Adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0