Julafton

Ja, nu är julafton avklarad.
Började här hemma hos Pär. Vi vaknade och öppnade våra
paket till varandra. Jag fick en disel parfym, halband & armband, tofflor
och en väldigt mysig morronrock :) Då blev jag glad! Fick även en
chokladask och trisslotter av britta men vann inget på lotterna. Men tack! :)
Jaa.. Sedan fortsatte det hem till mamsen och papsen :)
Åt lite mat och öppnade mer julklappar, fick bl.a.
*Hårtork
*Jätteroligt spel
*Skor
*kläder
*smycken
*presentkort, pengar
*massa massa choklad
Mja.. Efter det åkte jag upp till Pär där han och Anders satt och drack.
Drack lite glögg sedan gick vi till Jimmie.. Spelade ge och ta :P
Jo, sen gick vi hem till pär igen och spelade "Kampen mellan mannen och
kvinnan" :D Och det var ju självklart kvinnan som vann!! :D
Men det var faktiskt kul.. Sen blev det hem till Therese och Andreas och singstar! :D
Fan va det var kul !! :D Jag vill också ha det :)
Jaja.. hem och sova sedan bara.
Även att jag tyckte att jag hade hittat en bra julklapp till Therese, för en gångs skull.
Sen kommer hon och köper massa saker åt mig :P Jag kommer nog aldrig slå hennes
presenter. Fast jag har en bra ide tills hon fyller år :)

Ska till momma och äta idag.. Sedan i morron till farmor..
ojoj.. Julmat julmat julmat.. :P

Jaa.. men hej!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men den var ju bra =)

2007-12-25 @ 18:04:59
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0