Julgran

Ja, idag är Pär ute och anglar :) och han skulle leta en gran samtidigt.
Sedan ska vi dricka glögg och klä granen! Lovley! :)
Det blir några klappar under granen iaf :) Jag skulle få fem (!) st av Pär sa han :D
Han får tre av mig, nu vill jag in och köpa nå mer åt han juu! :) men men..
Sedan blir det väl en julklapp från mamma och pappa till pär med :) Mysigt!
Jag försöker få med han hem till oss, tillåter inte att han ska vara själv på
julafton! :P Inte för att det är så roligt hemma hos oss, faktiskt ganska dött.
Men då blir det roligare om han kommer. Mamma skulle ju bjuda hem Pär,
 Andreas och Veronica till oss :D Får se om det är nån som vill komma.
Men jag tycker det skulle vara skit kul om alla dom kom ! :) Det skulle nog bli
mer prat än vanligt iaf. haha.. Brukar annars vara dödstyst vid middagsbordet!
men men..

Igår gick vi till Linus en sväng. Jimmie och Simone var där med.. och ett annat gäng.
Det var väl kul, förutom att jag var så jävla trött. Och ont i huvve, har fortfarande ont.
Sedan gick vi hem, åt chips och dipp och gick och sov :)
Nu ska jag gå och ta en alvedon och något att äta :)

Go' jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0