Snart lov !!

Ja, nu sitter jag här i datasalen med bea, karro och elinis :)
Vi sitter och väntar på att julavslutningen i aulan ska börja kl. 11, sedan
ska vi ner på stan och käka pizza :) Ska även kolla på nå saltlyktor åt
mamma som hon skulle köpa i julklapp åt folk :P

Jaja.. var in till sundsvall igår med mamma. Så nu är alla julklappar inhandlade :)
Övningskörde även till sundsvall :) det gick förvånadsvärt bra faktiskt. Förutom
när polisen hånflinade åt mig :D haha..
och "Näe! Det gick inte det ä.." hahahahaha. Tror bara det är mamma som fattar
det! Men kul var det! :)
Fick även mina röda jeans som mamma hade skickat efter åt mig :) och dom passade
bra!! det trodde jag inte.
Men men..

Nu vill jag ha pizza !!

over and out !

Kommentarer
Postat av: Therese

phö!! övningskörde du med manuellbil till sundsvall??
Jaha då var det säkert en sån mamma skulle köpa till farmor som jag oxå skulle få då!
Tack nattis, nu vet jag nog ALLA julklappar! ;P

2007-12-21 @ 09:36:48
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

JA! det gjorde jag :P Ja, men det fanns bara tre så du kommer inte få nån :P

2007-12-21 @ 10:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0