Bussresor!

Ja, nu har jag och Pär nyss tryckt i oss pizza, och det var nog första gången jag inte orkade äta upp hela pizzan :P Vart så mätt!

Men men.. till rubriken!
Ibland kan det vara väldigt skönt att åka buss, bara sitta och lyssna på musik och ta det lugnt ;)
Sen finns det dom dagarna när jag bara sitter och tänker. På allt möjligt. Jag kan sitta och tänka
"tänk om nån kommer fram till mig och säger att jag bara har en liten tid kvar att leva" vad ska jag göra då?
Men ibland är det glada tankar med. Som "så här ska mitt bröllopp vara" eller "så här ska
jag vara mot mina barn" haha :D eller "tänk om han/hon gjorde det då skulle jag göra så.. osv" :D
Det är ganska kul ändå att bara sitta och fantisera.. Om hur mitt liv kanske ser ut om 10, 20 år :)
Men ja..

Haha.. en liten rolig sak :D Jag och mamma satt och pratade om det väntande barnet i släkten ;)
Jag: Ja, det kanske är Therese tur nästa gång då ;)
Mamma: näe, det tror jag inte...
Jag: varför då?
Mamma: Näe, hon är för bekväm hon..
Jag: vadå bekväm?
Mamma: Jaa, hon tycker ju om att sminka sig och så, hålla på med håret ! Och du ska veta att när man
får barn då har man inte tid med det !
HAHA ! :D Det lät som att det ända Therese gör om dagarna är att sminka sig och hålla på med håret :D
ojojoj.. Men ja.. Undra vem som står på tur att bli gravid i stora tjocka släckten :)

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Fy Fan... Vad tror mamma om mig egentligen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Det där var det roligaste på länge...
Men hon har nog rätt,
det blir nog inte jag nästa gång...
Jag satsar mina stålar på Helena =)

2007-11-16 @ 10:24:18
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Hahahaha "Nä, hon är för bekväm hon" Hahaha
Nej, jag tror att du är next in line jag. ;)

2007-11-16 @ 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0