Hjärtlös?


Igår satt jag och pär och kollade på tv.
Då kom det upp något sjukhus skit och dom pratade om att
byta hjärta. Så jag frågade Pär om man kunde byta hjärta.
Jag fick svar Ja.
Då började tankarna snurra :P
Man säger ju alltid "lyssna till ditt hjärta". Är det bara prat det då?
För annars om man skulle byta hjärta skulle man ju inte känna
samma sak som med det gamla hjärtat?!
Dom man tycker om skulle man kanske inte tycka om nå mer.
Det tycker jag är ganska konstigt...
Är det så att man tycker om nån med hjärnan? Fast iofs. det är
kanske inte så snyggt att säga; "Jag Älskar dig av hela min hjärna"
eller "lyssna till din hjärna" :D Men jag tycker det var konstigt..
Hjärtat har alltså ingen betydelse, det är hjärnan som känner,
eller?
Jag hatar att börja tänka på sånt som jag inte förstår! Jag blir bara
förvirrad. Blir ännu mer förvirrad om man tänker på att universum
aldrig tar slut, det måste ju ta slut nångång ?! Ähh, skit samma...

Om  tre timmar ska jag, mamma och Therese åka till sundsvall.
Förhoppningsvis köpa lite julklappar.. Men det är ju så jävla svårt!
Vad faan ska jag köpa till Pär ? :) Och till Therese, och Patrik och
Pappa?? Mamma har vi väl redan listat ut... Men ja..
Har några ideer till en julklapp till Pär med, men jag vet inte om jag
kommer hitta det jag söker :P
Skulle egentligen ha sovit sen stund till men nu har jag redan varit
vaken i en och en halv timme så då kan jag lika gärna vara vaken
ett tag till :)
Jag är ju sjuk idag. Därför vi ska åka till stan ! :D Men det känns som
att jag skulle ha behövt gått på engelskan idag. Måste planera prins
williams bröllop! :D Plus att jag har varit borta så mycket..
Men men.. Det får va.

Näe, nu ska jag gå och rosta mackor! Mmmm!

(Måste bara tillägga att "När mörkret faller" är den bästa film som någonsin
gjorts! SE DEN!!)

ADIOS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0