Myskväll själv.

Ja, nu har Pär nyss åkt till Niklas. Sedan ska dom åka på firmafest, hockey.
Och han kommer vara borta hela dagen/kvällen. Så jag ska först åka hem nu en sväng,
om det är nån som vill komma och hämta mig dvs. Tigga åt mig middag där så slipper
jag laga själv ;) Sedan ska jag åka tillbaka hit och äta chips och dipp och kolla på tv :)
Kommer nog bli lite ensamt men Pär sa att dom nog skulle komma hem tidigt så det är
bra :)

Ja, iaf. så skulle jag följa med Pär och köpa skor/skjorta igår. och då måsta jag ta 10.26 tåget
från hudik och jag började min första lektion 09.10. Så jag stog länge och funderade på om jag
skulle åka in till skolan överhuvudtaget. Och det gjorde jag, vilket jag ångrar. Jag hade kunnat
stanna hemma och sovit 4,5 timme till! Men vad gör man inte för att få närvaro på iaf. en lektion :P
Jaja.. När jag väl kom till matten sa Bea att hennes tåg var inställt idag så hon måsta åka buss.
Och tåget jag skulle åka med kommer ju från söderhamn, så då tänkte jag att säkert mitt tåg
också skulle vara inställt. Men det var det inte som tur var :) Så jag satte mig på tåget mot sundsvall.
Gick på stan ett tag tills Pär slutade kl 13.00. Hittade massor av kläder jag ville ha!! Men nu måste
man ju spara pengar till julklappar. Men ska försöka tigga åt mig av mamma på tisdag när vi ska
åka in :) Kan ju alltid få det i julklapp!
Men men.. Pär kom och plockade upp mig och vi åkte iväg till birsta. Kollade på alla sko affärer +
sport affärer på skor. Gud vad lite skor det finns... Men han hittade iaf. ett par som jag tycker var
skit snygg! :) Hittade även en snygg skjorta. En lyckad dag i stan är väl när man hittar allt man ska
ha, vilket jag aldrig brukar göra :P
Aja.. Åkte på max sedan och käkade hamburgare. Tror det var första gången på MÅNGA MÅNGA
år jag åt en hamburgare på ett sånt ställe :D Har aldrig riktigt tyckt om det, men Pär har lärt mig att
äta, haha. Jaa.. åkte även på rusta först och handlade lite småskit.
Joo.. Sedan åkte vi hem och myste och brottades lite ;) Gud vad jag Älskar den Karln!!


Jaa, nu har jag fått reda på mina betyg iaf :D
Bild med Anja: V-MVG
Bild med Janne: VG+
Bild med Kicki: VG
Foto: G+ (det var för tidigt att sätta mer än G eller IG och jag fick tillochmed ett +! Meta älskar mig ;D)
Textil: MVG
GKO: OK! (som vanligt, Anders säger aldrig vad man har för betyg :P)
Kulturhistoria: VG om jag lämnar in alla uppgifter.
Matte B: G+
Svenska B: G
Engelska B: G-VG
Idrott: G
Ja, det känns bra iaf :D Anja tjatade även om Italien resan.. Dom har planerat att vi ska skissa
av nånting där. Och eftersom jag var så bra (enligt henne?!) på att skissa skulle det vara bra
för dom andra att ha mig att kolla på för endel är så osäkra. Jag skulle vara en klippa om jag
följde med. Haha .. Ja, jag tycker det är lite överdrivet, så bra är jag faktiskt inte. Hahha..
Men men.. Anja var inte så hård och sträng som jag trodde hon skulle vara, hon var faktiskt
bättre än Eva! :D

Men men.. Nu ska jag åka hem en sväng och hälsa på! :D


Hejs svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0