Snö!

Ja, nu sitter jag här och det snöar ute :) Lite mysigt faktiskt, får julkänslor!
Ska åka hem sen och gratta pappa på farsdag.

Jaja.. I helgen vart det väl inte så mycket gjort.. Var bara hemma och tog det lugnt på fredan,
trodde det skulle bli det på lördan också men sen frågar Pär om jag vill ha en grogg och att
vi ska gå över till Therese och Andreas senare :) Ja, vad kul tänkte jag. Men ska jag vara ärlig
så hade jag och Pär roligare här hemma :D Det var faktiskt lite långtråkigt hos dom, kanske för
att jag var så trött?! jag vet inte. Men kollade iaf. på nå robert gustavsson film, haha. Ojoj, jag
tycker han är så jävla kul ! Men men, vid tolv gav vi upp och gick hem och kollade på vänner.
Jag försökte även räkna hur många gånger Andreas sa "Jaadu, jävlar..." :D haha.. Men jag
tappade bort mig.. :D

Aja, kom nyss på att jag har KuHi prov i morron, så det är bäst att jag går och pluggar lite !

Adios !

Kommentarer
Postat av: Therese

mm precis om man skulle härma han så skulle man börja med; "-jaduu jävlar!" =D sa ju det!

2007-11-11 @ 11:08:00
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0