Bortglömd?

Ja, nu känner jag mig faktiskt riktigt bortglömd.. :/ Men hade på känn att det skulle bli såhär tillslut. Med allt örssande fram och tillbaka. "Nej, det ska inte bli så. vi gör det och det och det då och då och då" Men ska jag vara riktigt allvarlig så orkar jag faktiskt inte bry mig. Det känns som jag gjort allt jag kan på den delen. Ähh, det är väl ändå samma som förut fast det inte är det egentligen.. Det får bara vara..

Jaja.. Nu ska jag åka och handla med mamma. Sedan ska jag vänta på att Pär kommer hem från jobbet.. :)

NU ÄR DET LOV, och fy fan va skönt !! :D

Adios Amigos !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Om du syftar på mig, så är det ömsesidigt. Senaste gångerna jag har varit hemma så är det jag som har ringt. Dessutom så är du den enda av alla min vänner som inte har varit hem till mig, dags snart kanske :) ?

2007-10-30 @ 21:32:22
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja, det är klart du har ringt när du är i gnarp, för hur ska jag kunna veta att du är här?! Fast isf. har du inte varit hemma så mycket för jag har inte fått så många samtal från dig :P Ja, kanske kan komma och hälsa på nån dag ?? :)

2007-10-31 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0