Sundsvall

Ja, igår åkte jag och mamma till sundsvall. Jag var ute efter en vinterjacka.. Gick först i stan på alla affärer, men hittade ingenting. Jag började bli småsur och irriterad. Så vi gick och fikade. Sedan fortsatte jakten.. Hittade ingen jacka, men två skjortor :) Dom är jag nöjd med! Jaja.. vi fortsatte in till birsta eftersom det skulle ha öppnat många nya affärer där?! Men jag tycker inte det var så mycket mer än förut jag. Jaja.. hittade ingen jacka där heller. Sen kom mamma på att vi inte hade varit på wear it inne i stan, och vi hade glömt gå på crisp in eller "Euro sko" som det nu heter. Så vi åkte tillbaka till stan. Gick på wear it.. Fanns skit många jackor + att det var 20 % rea på alla vinter jackor.. Så nån måste väl passa?! Nej då.. Hittade ingen alls.. Så jag får väl gå och frysa i vinter då..

Jaja.. Jag måste iaf. plugga på nu denna vecka. Kulturhistoria frågorna måste vara klar, måste ha stickat klart till textilen, lite matte skulle ha gjorts med och lite eget arbete på bilden.. Jag som hade planerat att springa nån dag nu på lovet, hade tänkt fråga min kära syster om hon vela följa med, men har ingen aning om vad hon gör på dagarnar eller om hon ens vill följa med.. och nu har jag inte tid längre :P Skulle ju även ha gått ut och gått med Misen men det har inte heller blivit av.. Och lovet är snart slut ju. Jag vill absolut inte tillbaka till den jävla klassen.. usch.. Bara min Elina som jag saknar lite smått ;P Finns ingen att prata med nu ju :P Jaja..


Nu vill jag bara att klockan ska bli fem så Pär kommer hem.. Jag tycker inte om att vara ensam.. ;)
Men ska väl och och städa lite sedan blir det plugg !

Hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Misen?

2007-10-31 @ 12:15:48
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Mia...

2007-11-01 @ 13:43:07
Postat av: Simone

Haha, nej jag har väl inte flyttat in. Men jag är där om jag vill
;P
Haha.

2007-11-02 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0