Avund

Körlektion idag igen. Det gick faktiskt bra =) och jag tror Rolf gillar att kalla mig Nattis. Hur som helst så känns mitt körkort bara längre och längre bort. Men när vi har studiedag ska jag dit och plugga på av bara den hela dagen.
Så avundsjuk på Simone nu som klarat uppskrivningen idag! :D Grattis din skit! haha.

Tess och jag skulle ju springa igår, tänkte springa i elljusspåret(?) Fy fan också :P
I början var det någolunda torrt så vi lunkade på i några hundra meter sedan blev det snö. Och marken måste ha varit ihålig för det var hål överallt och man sjönk ner. Några surhål här och där också. Så vi tog bara den lilla rundan sedan gick vi hem. Men idag ska vi springa iaf.! =)

Även att jag hade världens hemskaste mardrömm i natt. :/ Jag drömmde att Therese dog. Och det var så hemskt! Jag grinade varje dag i flera veckor! Allt jag gjorde påminnde om henne! Fy! =( Det var inte roligt..

aja, nu ska jag gå och höra om Simonen också vill följa med på en springtur idag =)

Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Therese

herregud vad du har blivit hurtig då =P

2008-04-24 @ 22:49:58
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0