Onyttig

Ja, i helgen har jag varit onyttig.
I Fredags åt vi först kebab, sedan gick Pär iväg till Jimmie. Och simone och Tess kom hit. Vi kollade på talang, Saw 4 och åt onyttig. Fast Simone och Tess åt lite mer nyttigt än jag.
Iaf. så var filmen skit läskig :P Fick några hjärtattacker; när tess telefon började vibrera på högsta volym eller när Pär kom in flygandes genom dörren. haha. Sedan fick dom inte gå därifrån förren Pär kommit hem igen, jag vågade nämligen inte vara själv. ;) Visade även "ghost car" för tess! HAHAHAHA! Hennes min var den roligaste jag någonsin sett, t.o.m roligare än Simones skrik när hon såg den! HAHA!
Ja, sedan på lördan grillade vi gott, sen på kvällen gick Pär på bergegårn så jag tog fram en påse med stjärnor och kollade på "The mexican" =) Det var iaf. den sista bergegårn jag inte kunde följa med på, sedan är jag också 18! =)  Aja.. På söndan gjorde vi pizza till frukost(!!!!!) (Bakis mat åt Pär) Sedan for vi på ica och köpte smågodis. Men nu är det vardag igen så nu blir det havregrynsgröt och nyttig mat. Jag ska försöka hålla mig borta från godispåsen, men det är jävligt svårt! =)
Ska springa ikväll med therese. Vart ju inget av igår.. så idag måste vi köra hårt! =)

På onsdag är det ju sista april, hoppas det händer nått kul?!

Nu är det bara 2 veckor kvar!! :D Jiihoo !

Adios!


Kommentarer
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

2008-04-28 @ 18:26:46
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0