Sjuk ?

Jag känner mig helt slut!
Tror jag håller på att bli sjuk. Är trött hela tiden också.
Blä! jag vill inte.
Blir hemma ikväll och mysa för mig själv. Pär ska till Peter.
Hoppas på att han kommer hem tidigt och inte allt för full! Haha! :D

Hade en till körlektion idag.
Jag vette fan vad det är men det går mycket sämre på körskolan än
hemma, att köra! Blir så irriterad!!
Kanske för att jag är mer nervös eller nått..
Idag skulle vi köra på liten krokig väg. Krokig och full med blötsnö!
Känndes som om jag skulle köra i diket flera gånger :P
"Nu vart det ju lite halkkörning också!"
Han satte också igång att fråga massa teorigrejs. Jag kunde inte
ens hälften så jag tyckte det var dax att börja plugga lite teori.
Så jag gick upp och satte mig vid datorn efter körlektionen.
Underkänd vart jag på första försöket! :D Men jag hade inte förväntat mig
så mycket bättre resultat eftersom det var första gången jag gjorde det
och har inte pluggat just nått innan. Men jag läste igenom lite på det jag
hade fel på sedan blev det ett godkännt. Men jag har en lååååång väg kvar!
Ska gå dit på hål och efter skolan nästa vecka! Jag ska ha det där körkortet
så fort som möjligt ! =)

Jag hoppas verkligen den sista snön har fallit för den här vintern. Jag vill ha våår
nuuu! Jag orkar inte vakna upp en morgon till och mötas av vita snöflingor som forsar ner!
Jag blir så deprimerad! Man blir mycket piggare också om det är vårväder och sooligt! =)

Nu ska jag ta en varm dusch och ta på mig min mysiga morronrock och krypa ner under
täcket och ladda upp med One tree hill. Sedan ska jag kika på talang! =)
Blir bara lite irriterad när avsnitten på one tree hill ligger lite utspritt så man får chansa
vilket det är man ska se . :)

Morsning goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0