Slutkörd!

Idag vaknade jag upp med den värsta träningsvärk jag någonsin haft!
Jag kände mig som en gammal kärring när jag försökte ta mig från sängen till köket.
Så fruktansvärt ont! Men det blev lite bättre när jag fick röra lite på mig. Sitter jag still för länge blir jag stel som en pinne! Tess ville ha med mig på någonting på skolan ikväll, men jag tror jag måste ta det lungt tills på söndag (när vi ska springa igen). Det är nog inte bra att ta en sån stor start när jag inte rört på mig ordentligt sen jag spelade handboll, alltså i 6:an-7:an!!

Aja, hade mentorsamtal idag.
Antagligen saknas det 250 poäng för mig?! JAHA?! och varför då? Anja kunde inte heller förklara det, jag har ju inte valt bort nånting. Så imorron blir det till att gå till Agneta och fråga vad fan det är frågan om.
Sedan stämmer inte frånvarolistan heller. Idrotten har jag tydligen varit borta från jätte många gånger. Men det har jag inte. Sedan historian och textilen därimot tycker jag att jag har varit borta jävligt många gånger, men det visades inte där iaf =)
Jag vill även ha reda på betyg i GKO, Matte och foto. Dom hade nämligen inte skrivit nått.
Men Phillipp (foto) älskar ju mig! haha. Igår kom jag lite sent eftersom vi lyssnade på Emmys syrra när hon spelade och sjöng =)
Han var inte där när jag kom så jag satte igång själv. Sedan såg han mig och utbrast med världens största leende: "Meeen Heeeej!! Är du här?! Jag såg dig inte förut! Kom ska jag visa dig en sak" Sedan stog jag och klippte till korten så det skulle bli en fin ram runt  då kom han och la handen på ryggen och sa "GUD va fint! Jag gillar den här bilden jättemycket! Jättefin var den!" Även fast ena handen var en stor suddig skugga :P
Jag älskar att vara favoriten! hahaha
Aja.. har sprungit runt på stan nu med mamma. Försökte hitta en jacka men icke.
Köpte även present till Agnes och till Adrian! =) Världens sötaste kläder; En blå mössa som det stog "Cute and Cleaver" eller nått liknande på, ett litte som det stog "Everyone´s favorite boy" eller nått liknande på. Kommer fan inte riktigt på vad det stog men det var sött iaf. Även ett par jeans fick han.
När jag får barn kommer den ungen vara den snyggaste klädda bebisen någonsin! Haha
jag längtar tills man får köpa kläder =)

Aja, nu ska jag gå och sticka!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi har också köpt present till Agnes, Jullan ska dit på kalas imorgon sörru ;)

2008-04-18 @ 21:31:44
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0