Trummor

I måndags slutade vi tidigt så vi beslöt oss för att gå hem till Elina (Jag, bea, karro, elina)
och fikade lite tårta och kakor. Elina bjöd eftersom hon fyllde år dan före :D
Det var trevligt. Men vi måste göra om det och ta en mysfrukost som vi hade planerat
från början, tycker jag!

Igår kom det ett trummgäng till skolan och skulle ha konsär =)
SKIT bra var dom! Det var det bästa jag någonsin sett. Alla sorters trummor man kan komma
på. Plus att dom skojade och skrattade så det var skitkul!
Det var även roligt att det var "ovanför entren" för alla som kom in genom dörrarna och inte
visste om att det skulle vara sånt där. Blev helt paff och vände om! haha. Tror inte dom
var beredd på att hela skolan skulle stå där och kolla =)

I natt drömde jag om Misen =)
Träffade henne på bussen hem sedan frågade hon om jag ville följa med in till hudik
och möbelera om hennes lägenhet. Sedan kommer jag inte ihåg nå mer. =)

Men nu måste jag gå och leta fram nå kläder jag ska ha idag...

ADIOS!!

Kommentarer
Postat av: belladonna

god morgon har du sovit gott?

2008-04-03 @ 06:01:32
URL: http://belladonnas.blog.se
Postat av: Mia

Är Misen jag? Haha, jag drömde om dig någon dag på lovet jag också.. det var massa skit om noshörningar osv. Haha!

2008-04-03 @ 18:26:44
URL: http://Mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0