Vår

Idag gick jag på stan ett tag och fyndade två linnen på Gina Tricot =)
Det svart var på rea och kostade bara 64:-  Det vita var dock inte på rean men det kom med ändå. Båda är långa så dom räcker under stjärten =) Så man kan ha leggins under bara. Och jag gillar att ha leggins.
Ska ev. in till sundsvall i morron med mamma, efter körlektionen. Då hoppas jag på att hitta en jacka och skor.
Kanske kan tigga åt mig nått i födelsedagspresent =)
155446-2

Ja, idag är det ju tisdag. Skulle egentligen ha sprungit idag men Tess ville gå på aerobic ist. Då hörde jag med sis, men hon orkade inte duscha två ggr idag :P Simone hörde jag ockås med men hon har jag inte fått nå svar från. Jag vill ju springa, skulle ha sprungit i söndags med men det blev inte heller av för Tess var för trött :P
Och jag vill inte springa själv. Då känns det som om det kommer komma nån och kidnappa mig eller nått :P
Suck! Får väl sitta här och bli fet då!
Får göra några situps och skit ist. då...


Våren är häär! =)
Det är så härligt med vårväder ist. för snö och blask! Jag har t.o.m tagit fram sommar dojjorna =)
Lite kyligt är det ju fortfarande men snart är det sommar.
Det var inte ens två veckor sen det var snö överallt;

Första bilden är 10 april och den andra 22 april.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi kan gå ut och gå =) Jag är i Gnarsp!

2008-04-22 @ 18:52:08
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Therese

Jag hade ju tvättat håret precis...
vilket är jobbigt o slitande på både mig o håret om
man gör det för ofta det vet du å =P
+ att jag är lite förkyld..
vart springer ni då?

2008-04-23 @ 09:27:12
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Om man springer mot Gustav och sen ut på vägen till byn och hem igen =)

2008-04-23 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0