HELG

Nu är det helg, sen börjar skolan "på riktigt". Det ska bli skönt. Jag hatar dom här första dagarna då man inte gör nån nytta.
Igår åkte jag iaf. till Elina, även Karro komma dit. Vi satt och pratade skit om allt och alla, ungefär :P Skoj skoj! Känns inte ens som vi haft nått lov eller har varit ifrån varandra i 2 månader nu när man börjar träffas igen. Allt är som vanligt =)
Elina käka frukost. Jag och Karro hittade Elinas godispåse och tömde den :P Nu börjas det igen. Godissuget blir mycket starkare! haha. Elina, jag tror inte vi kan hålla oss ifrån dom där delikatobollarna länge till! haha. Karro brukar därimot vara duktig och stå emot :) Men jag säger det igen; Ni som röker och snusar som verkligen vill röka/snusa efter maten, det är precis lika med mig. Jag vill ha nått sött efter maten. Det är tragiskt jag vet. haha..
Men iaf. tiden gick fort och vi började lunka iväg till teatern för att se Elvis =) Endel saker var så jävla rolig.
-Har du inga andra kompisar?
-Jo, det är Jocke. Men det är inte mycket att luta sig mot när det blåser. (jocke är en guldfisk)
haha!
När vi sedan kom ut därifrån var det regn och kallt!! och mitt värdelösa paraply från dollar håller inte så bra när det blåser! :D Usch, det värsta vädret är nog regn!




Detta är då den nya idol-juryn. Han till vänster påminner mycket om Peter Swartling. Jag tror dom kommer vara mycket hårdare och elakare än den "gamla" juryn.
-Vi säger bara sanningen. Du kommer aldrig bli en stjärna för du är tondöv!"
Jag vet inte riktigt om det kommer bli lika kul längre när inte dom gamla jurymedlemmarna är med längre.
Vad tror ni?


Även en till sak som jag måste tillägga. Det var nån som la ut en bild på skolmaten på bilddagboken och sa att den var skitäcklig. Visst, den kan vara vidrig då och då. Men det värsta var att det var en bild på korvstroganoff med ris(!!!) Det finns ju ingen godare mat än det på skolan! Det slår tillochmed spagetti och köttfärssåsen, och då är det gott! =)

God Dag !

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag håller med om sötsuget! Men ibland så liksom glömmer man bort det och då går det över, det är liksom bara att vänta (?)-less- =)

Åå, jag kommer sakna spagettin och köttfärssåsen på skolan ;p Jag ska sneaka mig dit! Hahaha =)

2008-08-29 @ 15:39:03
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, gör det! Den är gooood!

2008-08-29 @ 17:13:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är osäker om de kmr bli lika med juryn, jag hoppas de fortfarande kmr vara bra!

2008-08-29 @ 19:12:53
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är osäker om de kmr bli lika med juryn, jag hoppas de fortfarande kmr vara lika bra som förut!

2008-08-29 @ 19:13:40
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är osäker om de kmr bli lika med juryn, jag hoppas de fortfarande kmr vara lika bra som förut!

2008-08-29 @ 19:14:28
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0