HEMSK DRÖM

I natt hade jag en hemsk dröm. Jag och Pär var i hans stuga i gårdsjön. Även simone och jimmie eller therese och andreas var också med. (kommer inte ihåg vilket par) Iaf så skulle jag gå ut på kvällen, vet inte varför. Då kommer "Screamgubben". Mördaren i filmen scream. (som jag har haft många mardrömmar om enda sen jag såg första filmen). Ja, iaf. börjar han jaga mig. och jag hatar känslan att bli jagad! Iaf. sätter jag mig i båten och åker iväg. Då har han en värstingbåt och kommer ikapp! Åker iland på ön i mitten av sjön och han följer efter och jagar mig där också. Jag smyger tillbaka till båtarna och åker iväg in mot land! Springer allt vad jag kan mot dörren på altan. Där sitter dom och är helt förvirrade och vet inte vad som händer. Dörren är låst!! Jag bankar och slår och skriker åt dom att öppna dörren, att han kommer döda mig! Men dom förstår inte! tillslut kommer Pär och öppnar! Jag springer in och med den dörren måste man häva i en "spik" så att det inte går att öppna (det är en glasdörr) och Pär går därifrån och jag har helt plötsligt klumpiga stekvantar på mig. Då måste jag få tag på spiken och sedan stoppa in den i det lilla hålet i dörren! Men mördaren hinner upp och sliter upp dörren! Pär är inne i stugan så jag springer och låster dörren till altan. (Låster alltså ut "paret" med mördaren, haha) Dom brottar ner honom och det visar sig vara en gammal gubbe som hittat mig på facebook och säger att han älskar mig! haha (blä) Ja, iaf. löste det sig och vi fick han att förstå vad det var han gjorde.
Men fy fan vad jag hatar känslan att bli jagad. Eller när man ska in genom dörren men man får inte upp den och bakom kommer nån som ska mörda en.. usch! :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0