SKOLSTART

Nu är det endast en vecka kvar. Sedan börjar plugget igen..
Jag längtar nästan tills denna vecka är slut. Ska bli så skönt att ha nått att göra om dagarna och inte bara gå runt och slöa hela dagarna. Och ska det vara sånt här väder så kan det gå ännu fortare.
Har kollat på schemat för 3:an nu. Och va fan är "resurs" ?? :P Det stog inte där förut när jag kollade, men nu har det ploppat upp. Sedan går vi från 8-16 på fredagar. Suck.. Det är ju på fredagar man vill komma hem tidigt. Men den sista lektionen är ju iaf. körsång =) Så det är ju något roligt iaf. Men hade jag fått välja om mitt i-val så hade jag valt nått som var på tisdagsförmiddagen ist. Sedan är det massa jädra hål överallt. Men vi måste ju få in tid till vårat projektarbete också. Det kommer bli såå bra! Det måste bli bra. Så ni måste komma på estetafton! :D
  Men jag tror nog att det kommer gå två veckor sedan vill man ha lov igen. Men det är bara ett år kvar sedan är det våran tur att ta studenten! :) Fan va skoj ! Jag vill bara komma tillbaka och träffa Elina och Karro och bolla ideér. Om karnevalen, projektarbetet, studenten, balen! ALLT! :D
Påtal om balen så har jag fortfarande ingen att gå med. Aahh! Det finns ingen jag vill gå med ju! Jag hade tänkt boka bea när vi komtillbaka men nu har jag ju fått reda på att hon inte kommer tillbaka :( Och Elina och Karro har ju sina karlar dom. Jag vill inte gå med nån karl. Kan jag få ta med mig Pär isf? :D haha. Näe, får höra med tjejerna i klassen om alla dom absolut måste gå med killar också som mina kära vänner elinis och karro :P
men men.. I värsta fall får jag väl gå själv då! haha, fy!

Aja, jag och elina har bestämt oss att detta år ska vi sköta oss ordentligt! Inget skolk! Och elina, inga försovningar! Hahaha! Även alla arbeten ska in det datum som är bestämt! Vi ska peppa varandra ordentligt !

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: karoline

va?? ska bea sluta? :(

2008-08-18 @ 21:05:32
URL: http://karolineropponen.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hittar du ingen att gå med så finns jag här! :D

2008-08-19 @ 10:15:53
Postat av: Nathalie

Ja! Sandra! :D Om det nu är den sandra jag tror att det är! haha. Ska vi bestämma en date på balen då? haha

2008-08-19 @ 11:59:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! :D förhoppningsvis gissar du rätt ;D Jaa! men det tycker jag! annars lär jag stå där helt alone :D haha

2008-08-19 @ 12:11:05
Postat av: Nathalie

Bra då har vi en date! ;D

2008-08-19 @ 12:39:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0