TRÖTT

Ja, nu har Pär åkt och jobbat (eller för en timme sen). Och jag kan inte somna om =/ Har kollat lite på OS. haha, nu börjar jag. Har inte kollat nått innan. Men nån svensk såg jag iaf =) Aja, tröttnade på det och satte mig här ist. men börjar tröttna på det med.
Har varit vaken sen halv fem. Men nu börjar jag bli lite sömnig igen, så jag ska nog gå och lägga mig igen, snart.

Även att vi inte har nån mat här hemma. Flingor utan mjölk/fil och mackor utan smör. Ja, det har jag ätit i två dagar nu. Det finns inget annat. Jag behöver handla igen...
Är så hungrig nu, men är inte sugen på torrmacka/flingor. Åhh, less!
Får ringa till mamma sen och se om hon har några slantar åt mig! haha.


Aja, funderar på att leta fram en bra film och kolla på. Kanske "När mörkret faller". Har ni inte sett den, se den! Så jävla bra! Typ tre handlingar. Hedersmord, en man som slår sin fru och krogslagsmål(eller det börjar som det iaf).
Hedersmord-delen är så jävla bra. Det är så sorgligt, det kommer en eller två tårar varje gång jag ser på den filmen.
Se den!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0