VÄRST AV ALLT

Jag glömde berätta det värsta av allt med skolan. Det är tydligen en vattenskada i köket där dom diskar så lyssna på det här. Vi kommer få äta på plasttallrikar i nån vecka, plast muggar och plastbestick! Jag hatar plastbestick, dom går ju bara av! Men denna vecka blir det nog ingen lunch för mig iaf. Har lunch 12 idag men då tar jag hellre kvart över tolv bussen hem =)
Sedan på onsdag-torsdag skulle vi åka till stocka och sova över. Ja, ni hörde rätt, Stocka! Fy fan! Vad "synd" att jag har planer för onsdagen så jag kan ju "tyvärr" inte följa med.
Sedan på fredag blir det stockholm på museum och liknande. Fan va tråkigt. Bara för att man går bild så vill man inte gå på museum hela tiden..
Praktik blir det ju även i trean. Hatar det med! haha. Vart fan ska man vara då??

Men men, nu ska jag kolla på vakna med the voice (som har börjat igen, weehoo) sedan lunka till bussen!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men neggig, kul att åka till sthlm ju, ni har väl bara varit på museum i hudik, eller?

=)

2008-08-26 @ 15:45:29
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0