ZZZZZZ...

Ja, här sitter jag. Har lovat min kära syster att vara chafför och hämta henne i hudik kl. 2 =/
Pär har somnat och jag vill inget hellre jag med. men det känns onödigt för jag kommer bara bli ännu tröttare om jag ska kliva upp ca. halv två igen. Plus att jag kommer väcka Pär om jag ska ställa alarm. Så näe, jag har underhållit mig själv med vänner. Men tänkte kolla på vad som är kvar av "elisabethtown" på fyran nu. Sedan var det nån dokumentär om madonna som jag får kolla på då. Usch! jag vill inte åka bil själv när det är mörkt! :P Speciellt inte inne i stan. men men. Jag kan ju inte säga nej när hon ber mig så snällt :P

Aja ! hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

=D ja tack så jätte mycket!!!!!!!!!!!!! skit snällt!!!

2008-08-17 @ 11:52:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0