DET BLEV VÄRRE

Yes. Inatt har jag knappt kunna sovit nånting. Hade så jävla ont
i halsen. Det var inte klokt vad ont jag hade/har. När jag svalde så
gjorde det ont i hela huvudet. Fy faan, jag vill inte bli sjuk !
Jag slår vad om att jag åker på nån sjuka nu bara för att det är nyår snart.
Skulle inte förvåna mig. Men jag ska vara jävligt sjuk för att inte åka på
middagen :P För jag ska dit nu när jag längtat så mycket.
Men jag tror inte jag kommer bli så sjuk.
Har iaf. proppat i mig te, C-vitamin och vitlök nu =) Så jag hoppas det blir bättre.
Känns lite bättre än vad det gjorde i natt iaf.

Jag och Pär tänkte åka till stan. Antingen idag eller i morron. Tror det blir
i morron. Jag ska inte handla nå mycke. Bara småsaker som jag skrev förut.

Aja, nu ska jag ta mig en varm dusch tror jag =)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Simone

Fy, inge kul!

Jag vill också åka till stan, handla mina leggings som jag cravar efter! X)

2008-12-29 @ 12:08:56
Postat av: Nathalie

haha, okej =) Jag var i stan idag =)

2008-12-29 @ 18:06:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0