DREAM

I natt drömde jag något konstigt.
Jag och Therese gick runt och fiskade. Fast det var bara
jag som fiskade. Vi gick runt hela Gnarp och ner till sörfjärn.
För det var vatten runt om alla vägar. Så jag gick där med mitt
kastspö och kastade :P Och träden var stoooooora fiskespön.
Det var som en sagovärld! haha. Men jag fick aldrig nån fisk.
Sedan ser jag att Therese står och matar nått som är i vattnet.
Åh! En fisk! tänkte jag och kastar dit. Den nappar och det är då jag
upptäcker att det är en älg! :D HAHA! Han var under vattnet och kom upp
då han fick kroken i mun. Jag fick panik! För inte fan kunde jag dra
in den bjässen själv! haha ! "HJÄÄLP MIG!!" Skrek jag! Jag ville inte
släppa taget om fiskespöt heller, eftersom jag tyckte om det så mycket
och jag ville inte att älgen skulle ha en krok i munnen.. :)

sen kommer jag inte ihåg nå mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0